Inhalt Navigation

Ulrich Z. #33878

Presenter

Ulrich Z.

Language knowledge

German: native

English: fluently

Spanish: basic knowledge

Bookable for

TV, Radio, Event, Gala, Talk, Business, Commercial

Topics

Automotive & Motorsports, Technology & Science, Information Technology (IT), Sustainability & Environment, Lifestyle & Fashion, Arts & Culture, Comedy

Experience/ References

ich arbeite als Trainer, Coach, Moderator und habe einen eigenen Podcast. 2020 und 2021 habe ich insgesamt über 100 Interviews mit Unternehmern und Beratern geführt. Für Bankkunden habe ich ein Jahresprogramm mit über 100 Videosequenzen gedreht, die sehr locker, menschlich und gleichzeitig sehr professionell ankommen.

Eyes: brown Year of birth: 1962 City: Klingenmünster Tattoos: No Piercings: No

Instagram Youtube 40

#Photos of Ulrich Z.